Saturday, December 14, 2013

Joo, oon mä kova.

Vittu, ekaks täytyy sanoo et mua ei kiinnosta Cheesen stadionkeikka pätkän vertaa, se apina pölli ajatuksen koko paskaan multa ja Guccilta ku kelailtiin sitä huumorimielessä joku pari vuotta sitten...

Oltiin klubilla Nykissä tossa viikko sitten ja mä olin vaan ihan chillisti  mun niggojen kanssa, sit yhtäkkiä mun security nigga tulee sanoon et hei Joonas, yks nigga haluu tapaa sut, nigga!

Ette arvaa kuka se oli!!! No vittu Bill Clinton!! Niille jotka ei tiedä, tää jäbä on yks Jenkkien cooleimpia valkoihosii niggoja (niit ei oo montaa mun, Eminemin ja Billin lisäks). Se oli kai joku Jenkkien pääministeri ennen ku se alko täyspäiväseksi pillunmetsästäjäks, hähää!!!!!!  Bill oli vaan et Whaddup Joonas, oon sun fani! No toi nyt ei ollu mitään uutta mulle, mut ihan kiva miitti kuitenki.

Levy tulee ulos ens vuonna, sitä on nyt duunattu niin hartaasti et kaikkien mielestä se on nyt jo räpin klassikko!!! Samaa laatuu ku The Chronic ja Amerikkka's Most Wanted, nigga!! Kuustoista biisiä ja pari-kolme väliskittiä. Oon sopinu Aftermathin jäbien kans et Invisible Jones ei tuu kauppoihin Suomes koska siellä vaan digataan jotain paskaa Cheeseä tai Kirkaa, mut hardcore-fanit voi ostaa Amazon.comista tai vaikka ruotsinlaivalta sit.

Niggat, be about it jos haluutte olla about it! Se on asennekysymys, mä tiedän kun oon!! Ens viikolla Losiin. Musta leivotaan 33. asteen Prince Hall Freemason, eli huippu on sit saavutettu, muutenkin ku räpissä ja naisissa.

J @ Detroit kuittaa. Fuck tha haters.

Voi totta nigga ressuu... tommonen tonnikeiju päällä... Häähäääää!

No comments:

Post a Comment