Monday, December 17, 2012

Mitä Joonas edellä sitä pikkuniggat perässä!!!

Tää on niin nähty!!! Mä olin täällä ja vähä muuallaki jo käsitelly tätä Cheekki-jäbää, tai siis et miten vitun pelle se boustailija on. Tää Kauko Röykkö-jäbä sit tajus et hei Joonas on helvetin kova jäbä ja se mainitsi Cheekin (tai siis "Cheesen") blogissa, niin mäkin voin heittää jotain kuraa Cheekistä ja pääsen heti lehtiin.... ja niinhän siinä kävi!!! Ole hyvä vaan, Kake!! Eihän sua oltu lehdissä nähtykään sitten joku sata vuotta sitte...

Mut hei, Kake, truth be told, sä oot ihan Cheesen kans samalla tasolla, eli täys pöndepelle paska. Linnunpelätitkin nauraa sulle ku laahustat ohi kurasissa kledjuissas, hähää, fuck you bitch ass nigga!!!! Kandeis pitää lärvi ummessa ja keskittyy keskarin vetämiseen nurkkapubissa, ei susta muuhun ole, nigga!!!

Mä tunnen yhen suomalaisen leffatuottajan ja oltiin sen kans viihteellä Losissa pari päivää sitten... Tuli juttuu muista suomalaisista bitch niggoista ja se sano et tää Jussi Parviais-bitch (jonka muijaa mä panin ku ei ollu muutakaan tekemistä) diggaa ihan vitusti tranny-huorista!!! Ne tuntee joidenki leffakuvioiden takii ja se sano et Jussilla ei seiso jos paikalla ei oo ainaki kahta parimetristä mustaa helvetisti meikattua trannya blondiperuukit päässä.

Haha, kuka ois tienny et "Jumalan rakastaja" onki tranny-lover?!? Hähää, bitch ass nigga, you fail!!!!

Mulla on tulivoimaa ja karaatteja, bitches!!! Hähää!!! Get at me, bitch!!


No comments:

Post a Comment