Monday, January 7, 2013

Vitun suurii uutisia!!! Breaking hood news!!!

Tsekatkaa tää, jengi: joulu meni ja tuli ja raketit paukku uutena vuotena, mutta nyt vihdoin tulee virallista infoa päämajasta: INVISIBLE JONES tulee kauppoihin huhtikuussa!!!!! Jee, vähänkö tätä on odotettu!!!! Kymmenen träkkiä, vierailijoina sellaisia nimiä kuin Gucci Mane, Waka Flocka Flame, Burning Spear, The Game, ja Dr. Dre tuottaa kolme biittiä!!!! Ihan vitun helmee, tähän ei joku Cheekki pysty!!!! Pankaa paremmaksi, vitun luuserit!!! Hähäää!!!

Jouluseloste: olin taas ollu kilttinä, ainaki mitä lahjapuoleen tuli. Gucci Manelta sain kuubalaisii sikareita, Rolexin ja kymmenen lapdancee Spearmint Rhinoon!!!  P. Diddy lähetti Armani-puvun ja keissin sen vodkaa. Thanks, boss! Farrakhan lähetti mulle Elijah Muhammadin kirjan 'Message To The Blackman' ja mä ostin välipäivinä sitä varten marmorisen kirjahyllyn!! Vähäks pöhee, pistä paremmaks Tauski!!!

Mut joo, sain mä paskojakin lahjoja!!! Yks mun frendi joka on mm. ajanut nurtsit mun kartanossa anto mulle 25 dollarin iTunes lahjakortin! Siis mitä vittua?!? Ensinnäki, mä lataan piraattina kaiken musan netistä jota en jaksa ostaa, ja toisekski joku iTunes on liian bourgeois kamaa mulle, mä oon hood nigga, nigga!!!!

Ai niin, mulla on kuvii joissa Saana Parviainen nussii yhen niggan kanssa!! Tää setti otettiin sillon ku Saana oli vielä naimisissa sen vitun sekoboltsin J. Parviaisen kanssa! Hähää, se pelle saa sydärin ja stondiksen yhtä aikaa ku se näkee ne kuvat!!! Big ups, bitches!!!! Jos jengi haluu niin mä voin laittaa ne kuvat tänne blogiin!!!! Oon sillee antelias jäbä, mut kaikkihan sen tietää. :)

Mulla kävi hyvä pukki!!!!! Hähäää! XD

No comments:

Post a Comment