Thursday, December 29, 2011

Mun niggat

Suomalaiset on aina ihan vitun suolaista poppoota jos joku sattuu tuntemaan ulkomaalaisia, varsinkin staroja. Mä muistan kun se leffajorma Renny toi sen Geenan näytille Härmään ni puolella jengistä oli stondis ja toisella puolella vitutus mut silti kaikki dissas Renskaa. No ihan homohan se onkin, mut you get the point.

Mä tunnen useita suuria staroja mut mulle ne on vaan frendejä. Esim. Gucci Mane. Se on vitun suosittu räbääjä ja sillon rahaa ku joulupukilla lunta mut silti se on mun nigga. I see ya homeboy! Se sen jätskitötterö tatska oli mun idea mut se että se laitto sen poskeensa oli sen oma idis. Mä olisin laittanu sen vaikka mahaan.

Wu-Tangin jäbät mä tunnen ekasta vikaan paitsi et ODBtä en koskaan tavannu ku se lähti enkelikuoroon jo joku vuos sitten. Jos nää Shaolinin jäbät pyytäis mua korvaamaan ODB niiden kokoonpanossa ni sitä mä voisin pari kertaaki harkita, mut loppujenlopuks mä en oo mikään cover-bändi vaan duunaan mun omaa musaa. Tosin Method Manin kanssa on vitun röheetä poltella.

Mimmeistä Amber Rose ja Robin Givens on ihan vitun helmii. Robin oli Mike Tysonin kans joku sata vuotta sitten mut se on silti ihan sikatimmissä kondiksessa. Ja se ei pane pahakseen vaikka sen tissien piukkuuden testaakin, ainakin mä sain räplätä niitä iha rauhassa vaik oltiinki klubilla. Sitä et mitä sitte tapahtu limusiinissä sen jälkeen voitteki miettiä!!!!! Hähää!!! :)

Mä voisin luetella monii muitaki, esim. Waka Flocka, Maino, Jacki-O, Tech N9ne, Tyrese, jne. DJ Khalid on oikeestikin ihan yhtä vitun tyhmä kun mitä se esittää videoilla. Se hokee niitä samoja "DEE JAY KHALLID" ja "WE DA BEST" reploja vaikkei kukaan ees kuvais. Kyl mä silti siedän sen seuraa ku se vie mut aina Miamissa Rolls Roycella klubille ja maksaa koko paskan.

Mä tunnen monii suomalaisiiki räppäreitä mut ei sellasella kukaan viitti lesoo. Melkein sama jos tuntis suomalaisii putkimiehii tai kassaneitejä.

THE INVISIBLE JONES, ACCEPT NO SUBSTITUTES, NIGGA!






                                                 Mun nigga Gucci ->

2 comments:

  1. luulis et sul ois varaa heittää iha ite ottamia kuvia kavereistas tänne eikä mitää googlattua kuraa :s

    ReplyDelete
  2. Zori poro, mä oon räppäri enkä fotari tai mikään futari.

    ReplyDelete