Friday, December 2, 2011

Vitun nörtit!!

Jotkut elämiinsä kyllästuneet pikkuniggat sai jotenkin mun FB-salkut selville ja postaili täyttä paskaa mun ja Jossu Tukiaisen seinille!!!!! Vittu mitä jengii!! Kyl mä tiiän et suomalaiset on vitun happamii jos toisil menee lujaa, mut vähä rajaa nyt...

Kaikki ja niiden mummotki tietää et mä en todellakaa postais mitää oravankuvaa Jossun FB-sivulle, siis toi on niin false flag operaatio ettei mitään rajaa, sama ku siionistit duunas 9-11en et saatas Saudit kuseen. Mä tiiän nää jutut. Streets talks, bitch.

Mun juristi Dereon tutkii tätä asiaa, varmaan joku tai jotku joutuu poseen tosta tempauksesta!!! Siis jos ne on onnekkaita, koska nää jutut voidaan hoitaa toisiaki väylii...

Onneks oon Jenkeissä enkä missään kämäsessä Suomessa jos meno on näin vitun laimeeta... Tääl vaan palmut huojuu ja mimmit relaa bikineissä, mites siel härmässä, häh? Joo mä ymmärrän teitä jääkarhui... hähää...

Ette muute arvaa kuka kävi yökylässä meigän luona!! Kelly Rowland. Hähää, meitsi on kurgo.

1 comment:

  1. kerros meille joonas miten sä saat kirjoitettuu näit tekstejäs ääkkösillä jenkkinäppäimistöllä?

    ReplyDelete