Wednesday, December 21, 2011

Paluu kehiin!!!

Vittu tuli pidettyy taukoo erinäist syistä, mut ei niist enempää koska mun lawyer Dereon ei oo antanu vihreetä valoo niistä jutuista... Emmä sitä tosin aina kuuntele mut laitetaan eka muut jutut järjestykseen...

Joulupuge on jo ilmassa mut meitsi on edellee Calissa. Eka joulu ilman vanhuksii, tai siis ne on Suomessa skulaamas jääkarhujen kaa mut meigä joutu jättään härmän turneen ens vuoteen koska duunijutut pitää mut kiireissä, ja muijat kans.

Guccille iso käsi! Mun main nigga Gucci Mane on kalterien paremmalla puolella, tuli hyvin äijä jouluks kotiin. Käytiin jo Guccin kans kerran viihteellä (onneks oli magnumit mukana koska tää jäbä kerää mimmejä ku kärpäspaperi) ja hauskaa oli.

Sit huonoi uutisii... Mun, Guccin ja Wakan yks parhais kamuist Slim Dunkin otti lyijyy ohimoon, RIP Slimi. Se oli tulos fiittaamaan mun plätylle THE INVISIBLE JONES (OUT SOON!) mut ei nyt sit tullukaan. Lupasin sen mutsille et laitan sen kuvan kansilehteen ja shout-outit koko Fab 5 Entin klaanille.

Takas huippujuttuihin... Ai niin, en tiiä et onko suomalaiset muijat perillä asioista mut eli siis mä käytän Trojan MAGNUM kumeja, ne on tehty meille isokokosille niggoille. Trojanin pr-jengi jos näätte tän niin voitte heittää mua sponssisopimuksel tai jotain... hähää!! Mä ostan niiden tuotteita enemmän ku mitään muuta blossien ja muiden juttujen lisäks.

                                                             Rest in piece, my nigga!!

No comments:

Post a Comment