Monday, November 28, 2011

En oo Johannan baby daddy!!

No joo, vkl meni Juicen kans iha putkeen. Tiedä sit että onko Losi enää pystyssä ollenkaan mut ainaski meillä oli hauskaa... Hähää. Do ya mothafucking thing, OJ! XD

Sit vakavampiin juttuihin, eli siis en tajuu mikä ihme jengii vaivaa mut mun inboxiin tuli about kaks tusinaa kyssärii kaikilta idiooteilta ja periaattees kaikki kysy samaa, et oonko mä Johanna Tukiaisen lapsen isä!?!

Hei haloo jengi, ekakski mä oon täällä Jenkeis ja oon ollu jo jonkin aikaa, ja mun tietääkseni Jossu ei oo käyny täällä vähään aikaan... Et miten se ois ees mahdollista!? Julia ja Jossu on mun frendei mut ei se tarkota sitä et meil on mitää sexijuttui kehissä... Mullon muijii iha tarpeeks jo tääl jenkeissäki, ja missä ikinä...

Kiva silti et uusii tukiaisii droppaa ku sienii sateella, mut en mä niist kaikist oo vastuussa!!!!! Big ups to my T-niggas!!!

Hähää, mediatakeout julkas kuvan Soulja Boystä jossain vitun metrossa... Tää jäbä on vitun pohjalla!!!! XD

1 comment: