Tuesday, November 22, 2011

Vastauksii kysymyxiin!!

Tajusin just että mulla on inboxissa about miljoona vastaamatonta viestii, kyssärii ja muuta paskaa...

Ehkä useimmin kuulty kyssä on se et miten mä muutin jenkkeihin... No lentokoneella tietty, haloo. Mulla oli Vuittonin pakaasit ja niitä oli neljä kollii... Mentiin Damin kautta ATLiin ja sieltä Losiin.

Nimimerkille Näätä joka kysyy et mitä mieltä mä oon Johanna Tukiaisesta niin sellasta että Jossu on mun homegirl ja vaikka me tehään erilaista musaa niin mä diggaa siit silti koska sillä on vitusti karismaa... Ja ei mikää ylläri koska mullaki on... Ollaanha me molemmat Tukiaisii... :)

Raisa haluu tietää et mitä mä oon mieltä Fintelligenseistä... No joo, ihan ookoo mut ne got sold the fuck out ku ne anto musaa joihinki lätkäskaboihin... siis mitä vittuu, toi ei oo hip hoppii, luuliks ne tosiaan et oikeet räpäyttäjät tekis tollasta... Fall back bitches!! Sori vaan Iso Ö ja Melasniemi.

Ja paskanjauhajille mul on vaan pari sanaa, eli, eat dick bitches! Joku luulee et mä en oo frendi Guccin kaa... Haha! Ollaan Guccin kaa naurettu niin monet kerrat suomijampoille joilla on peukalo keskellä kättä mitä tulee räppiin ja vähän kaikkeen...

THE INVISIBLE JONES!!!!

PS. Oon lisänny pari uutta biisii mun tulevalle levylle koska halusin saada matskuu jossa on Nation of Islam-juttui... Fiittaamassa ainakin Shabazz the Disciple.

No comments:

Post a Comment