Friday, November 25, 2011

Huomenna Losiin!!!!

OJ da Juiceman tulee Hotlantasta tsekkaan mun studiot ja sen jälkee lennetään LAXiin vähä viikonlopun viettoon!!! Losissa ollessa mä yleensä majotun Mondrianiin mut mulla on yks kissa jolla on loft Pershing Squarella ja me mennään sinne sikaileen.. hääää!

Mimmit joilla on silikonibosat on muuten parempii ku mimmit joilla ei oo. Iha vaan sivuhuomautuksena.

Varmaa sanomattaki selvää et tällä Pershing Squaren kissalla on. On ihan vitun helmee olla räppäri, etenkin jenkeissä. Ne jotka ei tiiä OJ da Juicee sen verran et se on yks parhaista crunk-räppäreistä, eli syvän etelän bluusii modernisoituna versiona.

Yritin soittaa mutsille Martsariin mut se ei vastannu. Mude, jos näät tän ni kilauta!!

Mut asiaan. Mä sain kuulla et tää yks daiju, Jussi P sai kuulla mun ja, öh, Shaunan jutusta. Suomen käpykylissä jutut liikkuu niinku Bustan flow. Tälle suomen paskimmalle leffaohjaajalle sellasta tietoo et ei mun elämä yhteen hotellin respaan kaadu, älä hikoile. Kyl kiksauttaminen on kivaa mut en mä joka muijaa Jacob the Jewelerin puheille vie. Et ei hätä. Tosin, tuun taas Suomeen helmikuussa, et sitte saat taas vähä jänskää et kuka puskee ja ketä, hähääääää!!

No comments:

Post a Comment