Thursday, November 24, 2011

Mix mä rimmaan!!!

Jengi aina pohtii et mikä sitä Joonasta ajaa, eli et miks mä heitän riimejä!! Uskon et tää on yks niitä kuumimpii kysymyksii joita sit käsitellää Mo'niquen ja Taviksen kans talkshow'ssa kun mun levy on listaykkösenä...

Mä vaan rakastan hiphoppii ja muijat rakastaa mua!! Mä tiiän mitä on olla nigga!!

Eka hoppibiisi joka kolahti oli Geto Boysin Mind Playin Tricks On Me joskus ala-asteella. Sitä sit jammailtiin ja lintsattiin, haha! Joku Puff Daddy ei ikinä ollu mitään mulle vaik jotkut pingviinit siitä diggaski.

Ekan kerran vedin spliffit kun 2LiveCrew soi taustalla yksis bileis jois yhen muijan toppi repes ja sen tissit oli kaikkien nähtävänä. Mä kelasin et hoppi teki sen mahdolliseks!

Fast forward about 10 vuotta. Aftermathin jäbät otti muhun yhteyttä. Gucci soitti ovikelloo. Loppu on hip hop historiaa.

1 comment: